• Přidáno: 14.08.2014   |   40 čtení / zobrazení


Reklamace


REKLAMAČNÍ ŘÁD 

Záruční doba - začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Na potraviny se vztahuje po dobu trvanlivosti vyznačené výrobcem. U ostatního zboží dle platné legislativy. Kupující je povinen si po převzetí zboží zkontrolovat zda je neporušený av bezvadném stavu. 

Postup při reklamaci 

O reklamaci nás informujte v co nejkratším čase telefonicky na č. tel .: +421 907 036 482 nebo e-mailem info@milchema.sk 
Zboží zašlete na naši kontaktní adresu ne jako dobírku. Do zásilky přiložte stručný popis důvodu reklamace a kopii dokladu o zakoupení zboží. 
Oprávněná reklamace bude řešena výměnou zboží za nové nebo vrácením peněz dle výběru kupujícího. 
Prodávající se zavazuje, že reklamaci vyřídí co nejrychleji ke spokojenosti zákazníka nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží od kupujícího. Kupující bude o vyřízení reklamace vyrozuměn telefonicky nebo písemně 


Aktualizováno v Považské Bystrici 28.8.2014

    Momentálně není k dispozici žádný komentář

    přidat komentář
     Informační centrum eshopu

    Sýrařské sady                                  Syřidla
    Chlorid vápenatý
    Mlékárenské kultury                       Bylinky do sýrů
    Plachty a tvarožníky
    Sýrařské formy                                   Sýrařské vosk                                    Filtry na mléko                                  Ostatní pomůcky  


    ©Copyrith Milchema s.r.o. 2014

    Doprava
    Doba expedice
    Poštovne
    Možnosti platby
    Jak nakupovat
    Obchodní podmínky
    Reklamace
    Ochrana osobních údajů                      Kontakty                                                                                 

    Milchema, spol. s r.o.
    Tatranská 295
    01701 Považská Bystrica
    Slovenská republika
    +421 0907 036 482
    info@milchema.sk
    www.milchema.sk